LAKERIE

Per fi he anat a Lakerie!
Ja fa unes setmanes, a través de la xarxa, vaig saber que existia Lakerie, un espai dinàmic, modern i alhora acollidor situat al carrer Laforja número 85 de Barcelona.
I us preguntareu: què hi puc trobar?. Però la pregunta hauria de ser: què m’hi faran?!




Un cop més, les tendències dels Estats Units arriben a casa nostra, tot i que aquest cop amb força retard. De fet, les americanes ja fa temps que són fanàtiques de les manicures i les pedicures, fins al punt que portar la manicura al dia és una cosa bàsica. Aquí encara no hem assolit aquesta pràctica com a habitual, però la cosa rutlla prou bé.
La majoria, quan anem a fer-nos la manicura ho fem perquè se’ns presenta una ocasió especial, o perquè simplement, de tant en tant, ens agrada mimar-nos i relaxar-nos... i aquest és el motiu perquè vaig provar Lakerie, tenia ganes de mimar-me.




La decoració elegant convida a fondre’s amb l’entorn i formar part de l’espai només posar-hi els peus. La interiorista Cristina Cirera ha omplert Lakerie de llum amb un estil jove i fresc, amb tocs de luxe alhora confortable i exclusiu.





Hi trobareu una zona principal on conviuen diferenciats dos espais, un per les manicures i l’altre per les pedicures, seguidament la zona de maquillatge i al fons la sala dedicada a les depilacions.




Amb colors suaus, romàntics i combinats amb un gust excel·lent, s'ofereix al client la sensació de serenitat i frescor que està buscant.


En aquesta visita només vaig provar la manicura, però espero tornar-hi per a provar algun altre dels seus serveis. N’hi ha per triar i remenar: depilacions, maquillatges per a diferents ocasions, les manicures que van des de la bàsica fins a tractaments d’SPA rejovenidors, servei d’ungles acríliques esculpides, ungles de gel...







També em va encantar la zona de maquillatge, amb una cadira antiga d’aquelles que recorden les velles barberies, i uns miralls emmarcats per bombetes de llum càlida, que t’han de fer sentir talment com una estrella de Hollywood!





Ah! hi trobareu també una zona de “bar” amb una preciosa taula antiga on uns serviran gintònics a vosaltres o als vostres acompanyants! Podreu triar entre les varietats d’aquest fantàstic cocktail que tenen a la seva carta. No us sembla una idea genial!?





Doncs dit i fet, em vaig deixar mimar per les professionals i amables noies que tant a mi com a la meva germana ens van deixar les ungles perfectes. La meva germana va triar un color rosa pujat, i jo un esmalt de purpurina que em va encantar! Tots els colors són de la marca OPI, una de les més competents que hi ha al mercat ara mateix, amb una gran varietat de colors i uns resultats francament espectaculars. La manicura bàsica costa 19 euros, podreu consultar els preus de tots els seus serveis a la seva web.


Vull repetir i provar altres cosetes de Lakerie! Espero poder tornar-hi aviat, i vosaltres, no us ho podeu perdre! ;)


Marina



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...