FLORS, RAMS I BORNAY

Avui va de flors, rams i Bornay !

M’agraden molt les flors, en especial les peònies, de tots colors. És la flor més bonica del món! Costa molt fer-la créixer, però val la pena. Ara en tenim una planta al balcó, i esperem impacients que al maig comenci a florir.
Us porto dos vídeos. El primer ens ensenya com fer un ram de flors barrejant les típiques plantes de balcó que no es moren ni a la de tres...! i altres floretes boniques, crec que en aquest cas són clavells blancs. Fa un efecte molt maco, no creieu? A més, és tant fàcil fer-lo tot i semblar tan complicat...





El segon és un vídeo promocional de Bornay. Ja us he parlat altres cops de Bornay al blog. Ells em van fer el meu ram de núvia (que jo considero preciós!). Tenen un concepte totalment diferent de la decoració floral a la que estem acostumats. Han reinventat aquest art per a portar-lo als nostres dies i fer que captivi a tothom. Tenim la sort de tenir-los a prop, a Barcelona, i poder visitar la seva web on exposen creacions que són autèntiques meravelles. Sense anar més lluny, aquest cap de setmana he vist les seves obres al hall de l’hotel Vela de Barcelona, són una passada!





Bornay, periòdicament organitza workshops per als que vulguin aprendre les bases del seu art. Són uns mini cursos que es fan al seu taller de Vilassar de Mar, on ensenyen a grups reduïts a fer bouquets i centres de flors al més pur estil Bornay. Els/les que estigueu interessats a assistir-hi, us deixo el link que us en donarà més info. Jo no m’ho perdré!




Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...