1 ANY, EL REGAL

Avui us vull explicar quin regalet li vaig fer a l’Albert el dia del nostre primer aniversari de casament. Als que tingueu intenció de casar-vos i us agrada la idea, encara hi sou a temps! ;)

No recordo molt bé d’on vaig treure la idea, però abans de casar-nos vaig contactar per mitjà d’una amiga amb els amics de Barcelonaskyline. Com us podeu pensar pel nom, a Barcelonaskyline fan fotografies panoràmiques de la ciutat de Barcelona. Les fan des de diferents punts de la ciutat, a diferents hores i amb diferents colors i filtres, a gust del consumidor. També ofereixen l’oportunitat de fer fotos sota comanda, i aquesta és l’opció que jo vaig triar.
Us explico amb més detall per a que entengueu la meva idea. Uns mesos abans de la data de la boda, vaig parlar amb el Sergi Garcia de Barcelonaskyline per a que fes una fotografia panoràmica de la ciutat on vivim en el precís moment que ens estaríem casant. I així va ser, mentre l’Albert i jo ens casàvem a Lleida, casa nostra, el Sergi feia una foto de la Barcelona on vivim.

Doncs sí, vaig esperar tot un any a donar-li el regalet a l’Albert. El dia del nostre aniversari, en secret, em vaig endur l’ordinador portàtil dins la bossa de ma. Al vespre vam anar al restaurant Mirablau, que està a la muntanya del Tibidabo. Asseguts en una terrassa ben maca que està just al costat del restaurant, amb vistes a tota Barcelona, vaig donar-li el CD i vaig treure l’ordinador portàtil. Quan va posar el CD va veure la imatge, que era molt semblant a la que estàvem veient en directe. Li vaig dir que mirés a les propietats de la foto el dia i l’hora que estava feta, i va veure: 20 d’agost de 2011, 18:00 hores. I quina sorpresa es va endur l’Albert! Jejeje! Li va agradar molt.

El regal que ell em va fer a mi supera de llarg el meu. No us explico quin és perquè com totes les parelles, hem de tenir els nostres secrets... Nomes us diré que no és res material i que segurament és el millor regal que m’ha fet mai.

Espero que aquesta idea us serveixi d’inspiració per si voleu fer un regal original, encara que no sigui per una boda, pot ser un aniversari d’un altre tipus, o una data senyalada a les vostres vides o a la vida d’algú especial per a vosaltres.

Espero que us hagi agradat.

Us deixo algunes mostres del que fan a Barcelonaskyline.







Marina

3 comentaris:

  1. EI que xulo! em sembla que aviat faré ús de les teves idees pq m'ajudis amb un regal... :P
    per cert, 1 ANY JA!!! com passa el temps... i semblava l'altre dia que passàvem calor al jardí de casa teva... :D

    ResponElimina
  2. Ja hi pots comptar! ja saps com m'hagrada fer regalets especials... ;)
    I sí, quina calor feia per la boda! jejeje! però jo m'ho vaig passar de conya! i em consta que vosaltres també! (oi parella mad men... :D)

    Petons!!

    Marina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mooolt bé! No en tinguis cap dubte!!!!
      M'agrada lo de parella mad men... :)

      Elimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...